NÁVRH A REALIZÁCIA, ROZPOČET, MONTÁŽ, DEMONTÁŽ
Organizácia akéhokoľvek podujatia je náročná záležitosť. Na úvod je potrebné zvážiť množstvo okolností a detailov a všetko dôkladne naplánovať. Pri tvorbe plánu pre Vaše podujatie/ event, ktorý sa má odohrávať v party stane, príp. interiéri je potrebné zobrať do úvahy veľa aspektov.
Návrh a realizácia party stanu
Aby ste si vedeli predstaviť, ako bude Váš party stan vyzerať v skutočnosti, pripravíme Vám návrh na potrebné technické zabezpečenie, vhodný inventár a odporúčané dekorácie pre Váš party stan. Návrh doplníme o vizualizáciu ako bude Váš party stan vyzerať v skutočnosti. Na základe množstva zrealizovaných akcií Vám vieme predložiť fotodokumentáciu zo skutočne zrealizovaných podujatí, ktorá Vám môže pomôcť pri vytvorení si predstavy a následnom rozhodovaní.
Návrh a realizácia party stanu
Orientačný rozpočet pre Váš party stan vypracujeme na základe Vašich predstáv a požiadaviek a situácie priestoru určeného na výstavbu party stanu. Navrhnutá celková cena pre je orientačná a variabilná. V prípade úpravy návrhu sa cena pre party stanu, inventáru a dekorácie môže meniť.
Návrh rozpočtu bude obsahovať:
-
Rozpočet celého balíka požadovaných komponentov
-
Rozpočty pre jednotlivé prvky – party stan a jeho jednotlivé súčasti, inventár, dekorácie priestoru
-
Rozpočet montáže party stanu, inventáru
-
Rozpočet dopravy pre party stan, personál
-
Termín a plán montáže party stanu
Montáž a demontáž
Keď sú party stan, inventár a dekorácie interiéru navrhnuté a návrh z Vašej strany schválený, spíšeme objednávku. Následne spracujeme postupnosť realizačných prác. Montáž party stanov závisí od termínu, priestoru, dostupnosti, rozsahu požadovaných prác a a veľkosti party stanu.
Montáž bude prebiehať nasledovne:
-
Pripravíme si priestor, v ktorom sa má uskutočniť montáž party stanu.
-
Zrealizujeme montáž jednotlivých prvkov party stanu – podlaha stanu, konštrukcia stanu, strop stanu, opláštenie stanu, dvere stanu, pódium, tanečný parket.
-
Zapojíme jednotlivé rozvody v party stane - lustre, svietidlá, ohrievače, klimatizáciu. Následne zapojenia preskúšame.
-
Prinesieme a zmontujeme inventár – stoly, stoličky, pódium, tanečný parket.
-
Osadíme požadované dekorácie – svetelné dekorácie, textilné dekorácie, umelé dekorácie, kvetinové dekorácie.
Náš technický dozor je prítomný aj počas celého priebehu Vašej akcie a dohliada na technickú stránku a bezpečnosť party stanu, inventáru, osvetlenia, vykurovania, klimatizácie a ostatných nami dodaných prvkov. Technický dozor v prípade potreby rieši vzniknuté problémy priamo na mieste.
Po ukončení akcie rozložíme party stan, zbalíme všetok použitý materiál, inventár a upravíme priestor prípadne jeho okolie do pôvodného stavu. Žiadne starosti s vypratávaním, odvozom odpadu alebo s čistením inventáru, či textílií.
Žiaden čas navyše strávený upratovaním neporiadku po evente. Zabezpečí úpravu priestoru a okolia po ukončení party...
Ak máte záujem, napíšte si o cenovú kalkuláciu alebo sa informujte na tel. čísle:
E-mail: mgprofi@mgprofi.sk / gonda@mgprofi.sk Tel: +421 915 827 032